czwartek, 31 maja 2012

Nokia zaprezentuje tablet na Nokia World 2012

Nokia od dłuższego czasu pracuje nad nowym tabletem internetowym, co oficjalnie potwierdził jeszcze w marcu 2012 r. Marko Ahtisaari, szef pionu odpowiedzialnego w Nokii za wizualny aspekt produktów. Ogłoszono, że zostanie on zaprezentowany światu na konferencji Nokia World 2012, która odbędzie się w Helsinkach w dniach 25-26 września br.

przykładowa wizualizacja tabletu


Tablet zostanie wyposażone w system operacyjny Windows 8, ekran dotykowy o przekątnej  10", dwurdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon S4. Design będzie nawiązaniem do modelu Nokia N9 oraz serii Nokia Lumia.

Na koniec warto przypomnieć, że wbrew błędnym informacjom pojawiającym się w wielu artykułach nie będzie to pierwszy tablet internetowy Nokii. Już w 2005 r. miała miejsce światowa premiera modelu Nokia 770 czyli tabletu działającego na zmodyfikowanym systemie Maemo o nazwie Internet Tablet OS, który jesienią tego samego roku trafił do sprzedaży w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_770

1 komentarz:

  1. nie jestem zwolennikiem tabletów ,zraziłem sie od momentu jak nabylem Apple tylko wifi malo kontabilny z wieloma telefonami chodzi mi o bluetooh,wiele stron nie dostepnych,na necie Duży dla mnie nie poreczny wole netbook-a Moim zdaniem dla bisnesmenów do robienia prezentacji .Wszystko cze3go potrzebuje (prawie)mam w noki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...