poniedziałek, 21 maja 2012

Nokia N8 i rolki w D3S nocą

Wczoraj wieczorem ok. 21.30 poczułem nieodpartą chęć pojeżdżenia na rolkach. Długo nie myśląc szybko wrzuciłem torbę do auta i pojechałem do Doliny Trzech Stawów. Dla osób, które nie znają tych terenów z pewnością jest to dziwny pomysł z uwagi na typową dla tak późnej pory ciemność. Na szczęście warunki do jazdy w Dolinie Trzech Stawów są wyśmienite również w nocy, a to za sprawą bardzo wydajnego sztucznego oświetlenia wzdłuż całej długości trasy. Poniżej obrazujące to nocne zdjęcie - wykonane Nokią N8 w trakcie jazdy na rolkach:


Ciemne punkty w głębi kadru to inni rolkarze. Tak, tak - takich jak ja było tam o tej porze więcej. Zresztą wieczorami (nocami) w Dolinie Trzech Stawów można spotkać nie tylko ludzi - wczoraj miałem spotkanie z lisem. Jeżdżąc na rolkach rozglądałem się też za grubszą zwierzyną (latem 2009 r. natknąłem się tam nocą na dzika). Dziki spotkałem jednak dopiero w drodze powrotnej, jadąc już autem przez Katowice. Trzy dorosłe sztuki i kilkanaście maluchów postanowiły przejść sobie przez drogę tuż przed maska mojego samochodu. Na szczęście nie jechałem szybko i cała rodzina dzików bezpiecznie przekroczyła drogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...