piątek, 25 maja 2012

Nokia N8 i słuchawki Nokia WH-701

Słuchawki Nokia WH-701 dostarczane fabrycznie w zestawie z Nokią N8 cechuje świetna jakość dźwięku oraz wykonania. Doskonale sprawdzają się zarówno przy słuchaniu muzyki, jak i przy prowadzeniu rozmów (stosuję je regularnie w aucie kiedy rozładuje mi się moja słuchawka bluetooth Nokia BH-211). Komfort obsługi dodatkowo podnosi wygodny pilot przewodowy z symbolami startu, pauzy , przewijania, głośności i słuchawki (odbieranie połączeń).


Komfort dla samych uszu jest równie ważny. Na szczęście słuchawki Nokia WH-701 wyposażone są w wygodne, miękkie, półprzezroczyste gumki - niestety, już dość szybko po zakupie zgubiłem jedną z nich. Korzystanie z nich stało się więc od razu znacznie mniej komfortowe...


Zacząłem już nawet powoli zastanawiać się nad zamówieniem nowych słuchawek (koszt od ok. 30 zł)... Niepotrzebnie. Na szczęście nagle przypomniałem sobie, że w zestawie z Nokią N8 standardowo był dołączony również zestaw dodatkowych osłonek, w różnych rozmiarach (S/M/L). Dość szybko odszukałem więc w fabrycznym opakowaniu woreczek wraz z zawartością:



Szybko usunąłem umieszczoną właśnie na słuchawkach pozostałą jedną sztukę kompletu osłonek w rozmiarze M i zamontowałem osłonki w rozmiarze S. Efekt? Słuchawki są jak nowe, a ja z zaskoczeniem odkryłem, że rozmiar S pasuje do moich uszu bardziej niż M! Zatem zgodnie z przysłowiem - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...