sobota, 7 stycznia 2012

1 rok i 1 miesiąc - stan obudowy Nokii N8

Mija właśnie rok i miesiąc od kiedy używam Nokię N8. Dokładnie po roku jej używania dokonałem tekstowego podsumowania, teraz przychodzi pora na podsumowanie zdjęciowe. Poniżej aktualny stan obudowy mojego telefonu (oceniam go jako bez zastrzeżeń):






Wyraźnie widać, że nawet wystający z tyły obudowy aparat fotograficzny nie uległ żadnym uszkodzeniom, obtarciom czy zarysowaniom. Szybka chroniąca obiektyw jest również w stanie idealnym. Chyba jedynym słabym punktem obudowy są jej dolna i górna część, które najwyraźniej "lubią" odrywać się od korpusu. Opisywałem już zresztą wcześniej jak wygląda taka uszkodzona obudowa Nokii N8. Niedawno zamieściłem też informację dotyczącą naprawy obudowy N8.

Dodatkowa uwaga: powyższe zdjęcia wykonałem Canonen G5 w trybie makro, bo 5D leżał już właśnie spakowany wraz z resztą sprzętu czekając na wyjazd na zdjęcia. Dziwne wrażenie, bo ostatnio najczęściej robię zdjęcia Nokią N8 :-)

8 komentarzy:

  1. Dzięki za zdjęcia dingo! :-)... do mnie niedługo przyjdzie E7, siostra eennóssemki... na razie ją pomęczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo! :-) E7 to też ciekawy model (aczkolwiek z uwagi na aparat fotograficzny wolę N8). Życzę miłego użytkowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie tworzą taką zalezność: tu lepszy aparat fot. bez klawiaturki fizycznej a tu gorszy aparat ale za to pewna klawiatura... Dla wyjaśnienia; ja jej użytkować nie będę, po prostu sobie ojciec zamówił a ja mu mam ją poaktualizować i przygotować, bo z sklepu to jeszcze pewnie przyjdzie z piewszą wersją Symbiania ^3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś siostra n8 przyszła do mnie... i po przesiadce z S60 v3... nieporównywalne dla mnie. Aż szkoda że musiałem wrócić. Cóź sobie chyba też sprawię E7 bo pisać na ekranie nie lubię - choć z drugiej strony swype to minimalizuje. Mam pytanko jeszcze: Czy dla N8 jest już udostępniona aktualizacja do Belle? I gdzie sprawdzasz dostępność aktualizacji, jakbyś mógł to napisz ścieżkę jak wchodzisz do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Nokii N8 nie ma jeszcze oficjalnego wydania Belle, można jednak oczywiście wgrać na własną rękę coś na kształt wersji "beta" (a może nawet "alfa"). Ja jednak nie czuję takiej potrzeby, wolę poczekać na wersję finalną więc regularnie sprawdzam dostępność aktualizacji.

    Ścieżka do aktualizacji telefonu:
    Menu (wywołane przyciskiem pod ekranem telefonu) > Aplikacje >Akt. oprogr.

    Aktualnie używaną przez telefon wersję softu można sprawdzić poprzez kod:
    *#0000#

    Kody to w sumie ciekawy temat na osobny wpis... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja znam tylko te kody co podałeś :D... był jeszcze coś *#662??# na sprawdzenie adresu MAC w Wifi ale nie pamiętam go... a ja mam problem... E7 czy N8... dobrze że mam trochę czasu na zastanowienie się nad wyborem... jedyne co mogę zarzucić E7 to waga - ona jest cięższa od mojej N95! :-) ale klawiaturka kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. A mógłbyś napisać wersję softu (numer) swojej n8... bo mi wyskoczyło że niby mam symbian anna ale w aktualizacjach jest aktualizacja do anny... hmnn

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę bardzo - oto dane dotyczące wersji systemu z mojej N8:

    Wersja oprogramowania: 025.007
    Data wersji oprogram.: 2011-09-16
    Wersja niestandardowa: 025.007.00.01
    Data wersji niestandard.: 2011-09-16

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...