piątek, 27 stycznia 2012

Nokia N8 i Angry Birds

Angry Birds to gra, której chyba nie trzeba przedstawiać... Na wszelki wypadek jednak pokrótce ją opiszę. Cała idea w zasadzie polega na strzelaniu z procy... ptakami do świń. Do dyspozycji są przeróżne gatunki ptaków, oferujące różnorodne parametry. Liczba ptaków jest na każdej planszy ograniczona, a należy nimi zniszczyć wszystkie świnie.

Wersja darmowa (Angry Birds Free) to 5 poziomów, po trzy plansze.

Angry Bird Free czyli wersja darmowa (testowa)

Producentem gry Angry Birds jest firma Rovio, która jak łatwo się domyśleć, zarobiła na niej gigantyczne pieniądze.

Prócz podstawowej wersji Angry Birds powstały jeszcze kolejne, mówi się też o planach kinowego filmu pełnometrażowego na podstawie gry (ponoć ma on powstać w ciągu 2-3 lat).

Wszyscy, którzy połknęli bakcyla z pewnością zainteresują się wersją pełną. Cześć operatorów i producentów telefonów udostępnia ją swym klientom za darmo. Poza tego rodzaju promocjami koszt gry nie jest jednak duży - wynosi bowiem ok. 10 zł.

Angry Bird czyli pełna wersja

Wersja pełna oferuje kilkaset plansz i biorąc pod uwagę jej bardzo wysoką grywalność należy bardzo uważać na upływ czasu. Może się bowiem wydarzyć, że w ferworze totalnej wojny ptasio-świńskiej zapomnisz nie tylko zjeść obiad, odebrać dziecko z przedszkola czy pójść do pracy.

W razie czego - ostrzegałem... ;-)

11 komentarzy:

  1. Ja zapomniałem że mam dziś wstać na ósmą... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra właśnie zakończyłem lekturę pt. "N8LOVE Story" do aktualnego tj ostatniego wpisu :-) Genialna sprawa, jako że też jestem posiadaczem N8 z Orange to ciśnie mi się parę pytań w sprawie aktualizacji i nie tylko, np. Service Pack mogłem zainstalować dopiero dziś ;-) Tak czy siak wczoraj zyskałeś kolejnego stałego czytelnika!

    OdpowiedzUsuń
  3. #TaKeT:
    Ja już wolę nawet nie włączać Angry Birds, bo może się to skończyć bardzo szybkim pochłonięciem i tak niewielkich ilości wolnego czasu :-)


    #Juiceman:
    Dzięki za miłe słowa :-) W kolejce jest już blisko 20 szkiców wpisów i cały czas pojawiają się nowe pomysły. Staram się zamieszczać posty bardzo regularnie (przynajmniej raz na dwa dni), więc zapraszam do regularnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wchodzę tu parę razy dziennie xD z zaciekawieniem czy coś już skrobnąłeś ;-) Liczę, że po 7lutego będzie więcej wpisów ;-> w sprawie belli, do której Ci nieśpieszno. No i kurde sporo postów o N9 a o N8-01 nic :P

    OdpowiedzUsuń
  5. N8-01 wygląda jak amerykański klon E7... a co do pochwał również się przyłączam... zawitałem na ten blog szukając opini o noki n8... i od razu przeczytałem wszystkie wpisy... teraz też jak mam czas powracam do poprzednich... naprawdę dingo dobra robota i oby tak dalej :) teraz mi się jeszcze bardziej podoba bo częściej dajesz nowe wpisy a i sam mam telefon nokia E7 przez co czasem poprostu szukam u ciebie pomocy :D... i jak dotychczas zawsze ją dostaję więc wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, przepraszam, że piszę te pytanie akurat pod tą notką, ale mam do Ciebie pytanie odnośnie słuchawek do NOKII N8. Wiesz może jaki konkretnie to jest model? Niedawno zgubiłam swoje oryginalne słuchawki, więc planuję kupić nowe - takie same, gdyż bardzo mi się podobały. Na allegro jest pełno pasujących i bardzo podobnych do siebie modeli, lecz zupełnie nie wiem na który się zdecydować.

    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. robi się tu mały offtopic, ale trudno ;)

    # niezidentyfikowana vel Ola
    Oryginalne słuchawki do Nokii N8 to model oznaczony symbolem: WH-701. Cena w sklepach internetowych to ok. 35 zł
    I wcale się nie dziwię, że chcesz kupić dokładnie takie same - używałem już wielu słuchawek Nokii, ale te są naprawdę najlepsze :-)

    Pozdrawiam,
    Dingo

    OdpowiedzUsuń
  8. No fakt, Dingo musisz zmodyfikować bloga dla stałych bywalców hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. # Juiceman

    Tak, trzeba będzie coś zrobić, bo mamy tu już 8 komentarzy, a tylko dwa dotyczą Angry Birds ;-)

    By the way - szykuję powoli newsa o N8-01 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten news może być ciekawy, w końcu N8-01 o ile powstanie to to będzie hit sezonu godny następca N8 ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...