sobota, 21 maja 2011

Pęknięta obudowa w telefonie Nokia N8

No i stało się... Humor popsuł mi się, gdy nagle z zaskoczeniem odkryłem, że dolna część obudowy mojego egzemplarza telefonu Nokia N8 wyraźnie odstaje od reszty. Oto krótka prezentacja uszkodzenia*:





Najgorsze, że uszkodzenie pojawiło się klasycznie... "bez powodu". Nie było bowiem ŻADNEGO upadku, uderzenia, szarpnięcia. Ba, nie było nawet sławetnej próby "wymiany baterii poza autoryzowanym punktem serwisowym". Idealny moment. Pracy mam tyle, że biegam z obłędem w oczach, a tu jeszcze taka atrakcja.

Moja diagnoza - pękł prawy plastikowy łącznik dolnej części telefonu mocujący ją do metalowej. Szkoda więc, że górna i dolna część telefonu jest wykonana z plastiku, a nie z metalu jak korpus.

Podsumowanie? Chyba jedyne możliwe w tej sytuacji - dziś zaczerpnięte z tzw. mądrości ludowych: "jak nie urok to sraczka".

_______________________________________
* Zdjęcia uszkodzenia obudowy Nokii N8 tym razem zostały wykonane aparatem kompaktowym Canon G5, ponieważ lustrzanka Canon 5D pojechała właśnie do serwisu na kalibrację :-)

8 komentarzy:

  1. Czy możesz się podzielić informacją jak rozwiązałeś ten problem? Miałem dokładnie tak samo z tym, że używałem "naderwany" telefon aż cały dół obudowy odpadł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, problemu na razie nie rozwiązałem. Odwiedziłem jedynie salon Orange, gdzie poinformowano mnie, że nic nie zrobią z tym uszkodzeniem na miejscu i że muszę spakować telefon i dostarczyć go wraz z gwarancją i dowodem zakupu do naprawy.
    Ale na razie tego jeszcze nie zrobiłem - przede wszystkim z powodu braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim znany brak czasu...
    Jeśli znajdę jakiś serwis w Katowicach, który sprawnie w ramach gwarancji naprawi n8 dam tu znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Trzymam kciuki i czekam na wieści :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam właśnie odkryłem ten sam problem ... BEZ POWODU ;/ idę dzisiaj z moją Nokią do serwisu może coś poradzą jak nie to gwarancja ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. pół roku z zepsutą n8, a wymiana elementu zajęła całe 20 minut... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Mnie też niedługo stuknie pół roku z pękniętą obudową. Gdzie udało Ci się dokonać naprawy i za ile? Poproszę o max szczegółów, bo też jestem z Katowic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę po zdjęciach :) Autoryzowany Serwis Nokii Opal , ul. 3 Maja 29. z gwarancją 30, bez 70PLN. Wyciąganie telefonu z kieszeni bez konieczności uważania na odpadającą część - bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...