czwartek, 1 grudnia 2011

Nowości w N8LOVE

Ostatnio w N8LOVE wprowadziłem kilka zmian:
- pojawiła się wyszukiwarka,
- pojawił się banner internetowego magazyny o fotografii FotoMint,
- ponownie pojawił widżet LinkWithin,
- pojawił się blok reklam Ad-Taily.


Wyszukiwarka
Czasami tworząc nowe wpisy na N8LOVE wracam też do tych wcześniejszych i znalezienie tego, który akurat jest mi potrzebny często nie jest proste. Ułatwieniem wyszukiwania jest jednak wyszukiwarka, którą znalazłem pośród oficjalnych blogspotowych widżetów i dodałem na stronę N8LOVE.

FotoMint
Nokia N8 pojawiła się ostatnio w roli głównego rekwizytu na szkoleniu z fotografowania telefonem komórkowym prowadzonym przez FotoMint. To innowacyjny projekt w skali ogólopolskiej, ale i najprawdopodobniej globalnej, ponieważ raczej nikt jeszcze takich szkoleń nie prowadził. FotoMint to internetowy magazyn o fotografii, który od pewnego czasu prowadzi również Szkołę Fotografii FotoMint - a oferta kursów i szkoleń bynajmniej nie ogranicza się do telefonów komórkowych. I to właśnie powód pojawienia się banera FotoMint na stronie N8LOVE.

LinkWithin
Kilka miesięcy dodałem na N8LOVE widżet LinkWithin, który wyświetla pod każdym postem na blogu kilka propozycji innych postów. Niestety, od momentu wprowadzenia tego widżetu zaczęła zmniejszać się liczba miesięcznych kliknięć w reklamy Google AdSense. Było to o tyle niepokojące, że cały czas rośnie miesięczna liczba odwiedzin serwisu. Przeprowadziłem więc mały eksperyment - miesiąc temu usunąłem widżet LinkWithin, aby sprawdzić czy ma on wpływ na zmniejszenie liczby kliknięć w reklamy. Niestety, nie... Liczba kliknięć zmalała jeszcze bardziej w stosunku do poprzedniego miesiąca, mimo dalszego wzrostu liczby odwiedzających serwis N8LOVE. Zatem LinkWithin powraca... :-)

AdTaily
Ponieważ tak jak napisałem powyżej liczba kliknięć z reklam Google AdSense stale się zmniejsza postanowiłem poszukać alternatywnego programu kierowanego do wydawców reklam. Mój wybór padł na AdTaily. Po pierwsze dlatego, że to obecnie chyba najlepsza alternatywa dla Google AdSense, a po drugie dlatego, że to polski projekt :-) Trzeci argument też ma znaczenie - ponoć kliknięcia w reklamy Ad-Taily są znacznie lepiej wyceniane aniżeli w reklamy Google AdSense, co może oznaczać szansę na pojawienie się choćby symbolicznych przychodów dla projektu N8LOVE.

Na razie tyle zmian - ale z czasem będzie ich oczywiście więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...