wtorek, 13 grudnia 2011

Bieganie z Nokią N8

Poza wakacjami w zasadzie każdy weekend jest dla mnie weekendem pracującym, ale w ubiegły weekend miałem wolną sobotę. Postanowiłem zatem wykorzystać sobotni poranek na bieganie. Stawiłem się więc punktualnie o 8.00 rano w Parku Chorzowskim i mimo niskiej temperatury (a przede wszystkim deszczu) spędziłem ok. 40 minut biegając. W pewnym momencie postanowiłem dodatkowo pozyskać materiał zdjęciowy, czego efektem są dostępne poniżej. Przede wszystkim chodziło mi jednak o sprawdzenie jak poradzi sobie Nokia N8 przy wykonywaniu zdjęć... w biegu. Tak, tak - w zasadzie nie przerywałem biegu na czas robienia zdjęć, dlatego też efekty mogą niektórych rozczarować. 






Ważne jest jednak to, że Nokia N8 przeżyła bez szwanku liczne krople deszczu, które na niej wylądowały. To naprawdę ważne, bo przecież telefon jest już po gwarancji... :-)

1 komentarz:

  1. jeśli to są zdjęcia wykonane w biegu to jak dla mnie jest to bardzo dobry efekt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...