wtorek, 20 grudnia 2011

Nokia N8 i poszukiwania Mikołaja na niebie

6 grudnia w Będzinie kręciłem się w okolicach ulicy Leśnej usiłując zlokalizować adres zlecenia fotograficznego. I po raz kolejny Nokia N8 ze swą optyką o szlachetnie brzmiącej nazwie Carl Zeiss Tessar 2.8/28 wygrała przy okazji spontanicznych ujęć z leżakującym właśnie w torbie na ramieniu służbowym sprzętem Canon EOS 5D z obiektywami L...




Zapewne mało kto mnie rozumie. Ale naprawdę fotografowanie Nokią N8 daje mi ogromną frajdę. Mała, sympatyczna i przede wszystkim zawsze pod ręką. Po prostu N8 LOVE ;-)

Wszystkich zatroskanych od razu uspokajam, że na głowę jeszcze nie upadłem (aby np. realizować Nokią N8 profesjonalne zlecenia), ale do celów rozrywkowych jest po prostu idealna.

6 komentarzy:

  1. rozumie rozumie... pamiętam jak na wycieczce w 2008 roku połowa osób wyciąga kompakciki 3.2 MP a ja ze swoją N95 stoje :D... swoją drogą ciekawe czy była by duża róźnica gdybyś zrealizował coś N8

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko zrozumiałe, mam jednak pytanie:
    czy Ty te zdjęcia wykonujesz wgranym aparatem cyfrowym czy zewnętrznym programem jak np. CameraPro ?

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej Nokii N8 używam wyłącznie standardowego (oryginalnego), niemodyfikowanego softu.

    A do tematu różnego rodzaju "dodatków fotograficznych" do Nokii N8 jeszcze kiedyś wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. n ósemka nie ma sobie równych ,no chyba że n808 ale nie jest w zasiegu mojej kieszeni jak na razie (jakies 3-5 latek haha )robie dużo fotek i wszedzie tylko z ustawien w aparacie i jak na razie jestem można powiedziec zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha :) Super Blog prowadzisz kawał dobrej roboty szacun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Szkoda tylko, że pomysłów na zdjęcia i wpisy na blogu jest więcej niż czasu... ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...