niedziela, 7 kwietnia 2013

Nokia N8 i hyacinthus vel hiacynt

W moim domu pojawiła się niedawno doniczka wypełniona drugą doniczką, która zawierała coś na kształt cebuli z zielonym ogonkiem częściowo wciśniętej w ziemię wraz z karteczką z napisem "hyacinthus". Z opisu na owej karteczce wynikało, że jest to hiacynt. Ale jak wygląda hiacynt? Nie miałem pojęcia.

Początek wyglądał tak:

zdjęcie w świetle zastanym

zdjęcie z lampą błyskową

Po pewnym czasie zaobserwowałem częściową zmianę wyglądu:

zdjęcie w świetle zastanym

zdjęcie z lampą błyskową

Przez cały weekend nie było mnie w domu, kiedy w końcu dotarłem z powrotem w nocy z 7 na 8 kwietnia zastałem taki widok:

zdjęcie w świetle zastanym

zdjęcie z lampą błyskową

Ponieważ zapewne jest to już postać finalna, wiec postanowiłem finalnie zmienić perspektywę:


Dziękuję. Teraz już wiem jak wygląda hiacynt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...