wtorek, 21 lutego 2012

Nokia N8 i zamek w Będzinie zimą

Gdy temperatura wynosi -20 st. C to raczej nie chce się wychodzić z ciepłego domu tudzież ciepłego samochodu. A już na pewno nie po to, aby robić zdjęcia... Za bardzo jednak lubię robić zdjęcia Nokią N8, aby utyskiwać na mróz i zmarnować okazję uwiecznienia zamku w Będzinie w wyjątkowo mroźny i słoneczny dzień...













Z uwagi na warunki atmosferyczne zdjęcia wykonałem w ciągu zaledwie 5 minut. Skąd aż taki pośpiech? Wypada wyjaśnić, że po prostu nie miałem rękawiczek...

Ale mimo, że przy mrozie mrozie -20 st. C palce niemal przymarzały mi do metalowej obudowy telefonu, to jednak pocieszałem się, że w rękawiczkach nie byłbym w stanie naciskać wyjątkowo małego przycisku spustu migawki w Nokii N8 ;-)

7 komentarzy:

  1. Kurde, nawet nie wiedziałem że na śląsku macie takie budowle ;)

    Tak po za tematem orange się z aktualizacją do belle nie śpieszy, a ja się nie spieszę jej instalować... Napiszesz coś o niej jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Śląsku jest znacznie więcej ciekawych budowli... :)

      A co do Belle - niebawem wrócę do tego tematu.

      Usuń
  2. Dingo, mógłbym cię jeszcze prosić żebyś podał ile jest w twojej n8 wolnej pamięci operacyjnej? Bo coś mi się wydaje że moja E7 cały czas galopuje i zostaje mi tylko około 100Mb wolnej pamięci, chociaż tuż po włączeniu mam około 150Mb

    OdpowiedzUsuń
  3. Orange już wczoraj udostępniło belle na n8, ja właśnie kończę teraz proces przywracania informacji po instalce;-) na N8 na Annie miałem 108mb wolnego. Jak dokończe instalkę dam znać ile jest na belli ;-) Dobrze było by porównać.

    //edit
    Właśnie aktualizacja się skończyła teraz mam 125 zobaczymy ile będzie jak ogarnę telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... Czyli jednak moja siódemka jest w normie

      Usuń
  4. Obecnie mam 103mb wolnego. Raz zeszło mi do 99mb :-> Jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainstalowałem belle i wydaje się być troszkę lepiej... Około 115Mb

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...