piątek, 16 marca 2012

Nokia N8 i karta microSD z Biedronki

W mojej Nokii N8 powoli już kończy się miejsce we wbudowanej pamięci 16GB, a zdjęć ciągle przybywa i przybywa. Ponieważ jednak telefon posiada jeszcze gniazdo microSD, więc zamiast usuwać z niego zdjęcia i filmy postanowiłem po prostu dokupić kartę microSD.

I pojawiła się świetna okazja - akurat w popularnej Biedronce jest od 15 do 21 marca 2012 r. promocja.


Karta micro SDHC kosztuje... 49,99 zł! Cena wyjątkowo atrakcyjna zważywszy, że karta jest firmowa (EMTEC), szybka (Ultra High Speed 60x), pojemna (16 GB), posiada przejściówkę (adapter) na SD oraz 5 lat gwarancji.

Do Biedronki mam wyjątkowo blisko, więc dość szybko stałem się szczęśliwym posiadaczem kart microSD.

przód

tył

wnętrzności


Po umieszczeniu karty w telefonie sprawdziłem aktualną pojemność telefonu:



I proszę - od razu lepiej: "F: NO NAME" (muszę zmienić na EMTEC) i 16GB (no prawie: 14,4 GB). Miły widok. Miła pojemność.

Polecam :)


3 komentarze:

  1. proponuję wymienić się linkami.

    adres mojego bloga:

    http://allepolowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. znów mi komentarza wcieło.... czary mary?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to zaoszczędziłeś 11,50 + koszty dojazdu do SelGrosa :D...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...