środa, 2 listopada 2011

Zdjęcia z telefonu Nokia 6500 slider

Na codzień używam Nokii N8 oraz Nokii 6300. Nokię N8 poprzedzała N8 Nokia 6500 slider. Właśnie odnalazłem ją w domu w jednej z szuflad i zerknąłem na wykonane nią zdjęcia.

Niestety, różnica w jakości jest - i to naprawdę spora. Człowiek najwyraźniej szybko przyzwyczaja się do tego co dobre, bo nie spodziewałem się, że różnica w tym zakresie pomiędzy Nokią 6500 slider a Nokią N8 będzia aż tak znaczna. Zawsze wydawało mi się, że Nokia 6500 slider dysponuje naprawdę dobrym aparatem (dla przypomnienia parametry: obiektyw Carl Zeiss Tessar 2.8/4.5, matryca 3.2 MP).

Oto krótki przegląd zdjęć wykonanych Nokią 6500 slider (w roku 2009):













Na koniec ponowna informacja dla osób mało spostrzegawczych - powyższe zdjęcia wykonane zostały Nokią 6500 slider. Chętnie zrobiłbym porównanie tych samych ujęć wykonując zdjęcia tym razem Nokią N8, ale niestety jest kilka problemów: nie mieszkam już w Warszawie, do Opola się na razie nie wybieram, trudno o tęczę na zawołanie, nie planuję czekać całą noc na jeża w trawie, ulotka Orange z Nokią N8 zaraz po zakupie telefonu wylądowała w śmietniku, a żelków Haribo nie mam akurat pod ręką.

Pozostaje więc zrobić zupełnie nową sesję fotograficzną z użyciem obu aparatów.

1 komentarz:

  1. Jak chcesz to podeślę do porównania fotki wykonane nokią N95 slider :D... swoją drogą ciekawe że N95 jest w porównaniach na Ceneo droższa od N8 :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...