W takiej sytuacji jest kilka możliwych sposobów postępowania. Poniżej są sposoby znalezione w Internecie, uporządkowane od najprostszych aż do bardziej radykalnych.
- Nacisnąć i przytrzymać przycisk "power" aż do zawibrowania.
- Tzw. twardy reset. Przyciskamy jednocześnie przycisk "menu", przycisk "głośności" (w pozycji "+" lub "-") oraz przycisk "power" (ilustracja poniżej). Telefon trzykrotnie zawibruje, a następnie wyłączy się.
- Poczekać na całkowite rozładowanie się telefonu i włączyć go ponownie.
- Rozkręcenie telefonu w celu wyjęcia baterii (wiąże się to jednak z utratą gwarancji).
przedstawiony na zdjęciu jako przycisk POWER to przycisk aparatu a nie power :)
OdpowiedzUsuńPower jest na górze z prawej
http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg/nokia-n8/phone/gsmarena_002.jpg&idPhone=3252
poprawione! dziękuję za czujność :-)
OdpowiedzUsuńWitam. Zawiesiła się, zresetowałem i co dalej? Ile mam czekać na rozładowanie baterii? (naładowana prawie na max).
Usuńdziękuje działa
OdpowiedzUsuńczy jeśli podłączyłem do nokii N8 uszkodzonego pendrive (nie wiedziałem, że jest uszkodzony), to mogło coś się w niej popsuć? Bo sie zawiesiła i powyższe metody nie pomagają, aktualnie czekam aż bateria w niej siądzie. Z góry dziękuję za odpowiedź.
OdpowiedzUsuńOczywiście uszkodzony pendrive podpięty do Nokii N8 mógł spowodować jej uszkodzenie... ale bardziej prawdopodobne jest po prostu zawieszenie się telefonu. Trzeba czekać do rozładowania albo jeszcze raz spróbować ją zresetować.
OdpowiedzUsuńNie reaguje nawet na długie przytrzymanie przycisku POWER?
Dzięęęęęki!:) Męczyłem się z moją X7;/ myślałem, że zawiesiła się na dobre, że już po tel. Wszedłem na tą stronkę i PKT. 2 rozwiązał mój problem:)
OdpowiedzUsuńjeszcze raz wielkie dzięki ;)
Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu trzeba wpisać pin i tu jest ok ale jak wpisuję kod zabezpieczający to wyskakuje ze pięciokrotnie źle został wpisany i trzeba czekać 5 min jednak po 5 min wyskakuje ta sama informacja. Proszę o jakąś radę!
OdpowiedzUsuńObjawy dość dziwne, a opis dość enigmatyczny, więc trudno o radę... Niekoniecznie musi to oznaczać problem z telefonem, proponuję sprawdzić z inną kartą SIM.
UsuńRewelacja działa, dzięki
OdpowiedzUsuń